Dzisiaj większość z nas korzysta z różnych mediów społecznościowych i odgrywają one w naszym życiu dużą rolę. Także ich potencjał został zauważony przez firmy, które dzięki nim chcą docierać do nowych odbiorców i realizować różne kampanie e-marketingowe.
Na najbardziej popularnym portalu społecznościowym, czyli Facebooku znajduje się już ponad 1 miliard kont. To oznacza, że nawet co siódmy mieszkaniec naszej planety jest już obecny na Facebooku. Dla reklamodawców jest to bardzo smaczny kąsek, ponieważ nie dość, że w social media często hojnie dzielimy się swoimi danymi, to jeszcze można do nas dotrzeć bezpośrednio i to na każdym urządzeniu.
Nic więc dziwnego, że zarówno globalne koncerny, jak i mikrofirmy korzystają obecnie z Facebooka oraz innych mediów społecznościowych w celu zdobywania coraz to nowych klientów oraz budowania ich lojalnego grona. Niezależnie od tego, czy to doradztwo biznesowe czy sprzedaż kosmetyków, social media to strzał w dziesiątkę.
Najważniejsze korzyści wynikające z wykorzystania Facebooka:
- przedstawienie oferty
- zwiększenie lojalności konsumentów
- uzyskiwanie wiedzy o klientach oraz ich oczekiwaniach
- zwiększenie ruchu na stronach internetowych
- obniżenie kosztów związanych z marketingiem
- podwyższenie sprzedaży
- realizacja różnych akcji, przykładowo konkursów
Do założenia konta na Facebooku nie potrzeba żadnych środków, a także same akcje promocyjne nie muszą nas w ogóle kosztować, gdy poświęcimy na ich planowanie i prowadzenie własny czas.
Social media marketing z profesjonalną agencją
Jednak nie zawsze firma ma czas czy wiedzę o profesjonalnym prowadzeniu profilu na Facebooku czy w innych mediach. Dlatego można zdecydować się wtedy na rozpoczęcie współpracy z agencjami, które mają w tej dziedzinie doświadczenie.
Gdy potrzebne jest doradztwo biznesowe dotyczące kierunku prowadzenia promocji, firma Assay Consulting (Assay.pl) gwarantuje klientom kompleksowe i profesjonalne wsparcie. Jej pomoc polega głównie na doborze skutecznych narzędzi marketingowych dla uzyskania wysokich rezultatów sprzedażowych. Dodatkowe informacje możemy znaleźć już teraz na stronie: Assay.pl.