Gabinet kosmetyczny – jak skutecznie szukać dobrej lokalizacji?

Od jakiegoś czasu poważnie zastanawiasz się nad rozwinięciem własnej działalności kosmetycznej? To bardzo dobry pomysł. W ciągu ostatnich lat coraz więcej Polaków decyduje się na zabiegi medycyny estetycznej oraz te z zakresu kosmetyki i kosmetologii. Jednak kluczem do osiągnięcia sukcesu w tej branży jest nie tylko najlepszy sprzęt i produkty, ale także odpowiednia lokalizacja gabinetu.

Profesjonalny zarządca nieruchomości

Masz już jakiś lokal na oku? Zanim skusi Cię atrakcyjna cena, dowiedz się więcej na temat zarządcy nieruchomości. Jaki powinien być dobry zarządca nieruchomości? Przede wszystkim powinien oferować szereg działań z zakresu administrowania i zarządzania oraz kompleksowo dbać o obsługę księgową i techniczną. Zarządcy nieruchomości tacy jak Nordhome nie tylko nadzorują wszelkie zmiany w instalacjach w budynku oraz pracują nad planami remontowymi i modernizacyjnymi, ale także regularnie usuwają wszelkie usterki i awarie oraz sporządzają sprawozdania finansowe. Co więcej, najemca powinien wymagać od zarządcy ciągłego dbania o estetykę budynku, w którym znajduje się lokal.

Komunikacja

Szukając odpowiedniego lokalu pod gabinet kosmetyczny, warto wziąć pod uwagę znajdujące się w pobliżu środków komunikacyjnych. Nie oznacza to wcale, że lokal musi być w ścisłym centrum! Gabinet można otworzyć na uboczu i wcale nie jest skazany na niepowodzenie – ważne, tylko żeby niedaleko była pętla autobusowa lub tramwajowa i w okolicy nie było problemu z zamówieniem taksówki. W kwestii doboru lokalizacji ważna będzie także bliskość centrów handlowych, restauracji, sklepów i kin – zachęci to klientów, którzy po zabiegu mają okazję załatwić codzienne sprawy.

Analiza konkurencji

Konkurencja to bardzo ważny czynnik. Dlatego, nawet jeśli cena wynajmu (lub kupna) lokalu jest bardzo atrakcyjna, to i tak nie można o nim zapomnieć. Odpowiedz jest prosta – jeśli w pobliżu funkcjonuje już kilka gabinetów, które działają od dłuższego czasu, zdobycie klienta może okazać się niezwykle trudne. Oczywiście nikt nie wyobraża sobie, że już po pierwszym miesiącu działalności gabinet będzie przynosił wysokie zyski. Jednak przy dużej konkurencji nawet z czasem może ich nie generować. Jak poznać konkurencję? Najlepiej wcielając się w rolę klienta i dowiadując się więcej na temat oferowanych usług (lub ewentualnych ich braków). Wizyta w gabinetach pozwoli też poznać ich wnętrze oraz porozmawiać z czekającymi na zabiegi klientkami.

Czy ten wpis Ci się podobał?
[Wszystkich głosów: 0 Średnia: 0]

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *