Zbuduj markę własną aerozoli chemii motoryzacyjnej

chemia samochodowa

Marki własne produktów chemii motoryzacyjnej cieszą się coraz większą popularnością ze względu na wysoką jakość i atrakcyjne ceny. Co zrobić, żeby zdobyć uznanie konsumentów, wprowadzając na rynek swój produkt aerozolowy z zakresu chemii motoryzacyjnej?

Marka własna aerozoli – argumenty “za”

Produkty marki własnej, czyli takie, których produkcję zleca się specjalizującemu się w tym przedsiębiorstwu, a wprowadza na rynek pod brandem należącym do swojej firmy, w branży chemii motoryzacyjnej zdobywają coraz większy udział w rynku detalicznym. Takie rozwiązanie pozwala zoptymalizować koszty produkcji, co finalnie przekłada się na niższą cenę produktu – wszak cena jest wciąż jednym z kluczowych czynników, który wpływa na decyzję zakupową. Natomiast wykorzystanie know-how doświadczonego przedsiębiorstwa produkcyjnego umożliwia zachowanie wysokiej jakości produktu i opakowania. I właśnie tu przechodzimy do aerozoli.

Aerozole – wydajne i wygodne opakowanie produktów chemii motoryzacyjnej

Aerozole to rodzaj opakowania, który umożliwia wygodne i skuteczne aplikowanie odpowiedniej ilości medium równomiernie po całej powierzchni. Dlatego też w branży chemii motoryzacyjnej jest jedynym najpowszechniej używanych. Stwórz markę własną z Ondo i zamknij swój produkt w wysokiej jakości aerozolu typu Bag-On-Valve, czyli takim, który wewnątrz puszki zawiera worek, w którym zamknięte jest medium, dozowane dzięki gazowi pędnemu, którym jest znajdujące się w przestrzeni pomiędzy workiem a puszką sprężone powietrze. Takie rozwiązanie:

  • umożliwia wykorzystanie medium w ponad 99%;
  • gwarantuje stałe ciśnienie dozowania od otwarcia do wyczerpania produktu;
  • zapewnia czyste medium, niezmieszane z chemicznymi gazami pędnymi;
  • pozwala dozować, trzymając puszkę pod dowolnym kątem.

Wprowadzając na rynek pod marką własną produkty chemii motoryzacyjnej, zamknięte w aerozolach BOV, oferujesz konsumentom znacznie atrakcyjniejszy produkt względem preparatów, które zamknięte są w klasycznych aerozolach.

Jak stworzyć markę własną?

Jak zwykle wszystko zaczyna się od pomysłu. Jeśli chcesz zrewolucjonizować rynek, wprowadzając zupełnie nowy produkt / wejść z konkurencyjną ofertą / podbić nowy segment rynku, wystarczy przedstawić swój pomysł przedsiębiorstwu produkcyjnemu. Następnie po szczegółowych ustaleniach otrzymasz próbne wersje produktów, które zostaną poddane bardzo wymagającym testom wytrzymałościowym, jakościowym i starzeniowym. Po osiągnięciu odpowiednich właściwości.

Ważnym etapem wytwarzania produktów private label jest również produkcja właściwych dla danego medium opakowań. Marka własna aerozoli w Ondo to możliwość wypracowanie nie tylko skutecznego medium, ale również zamknięcie go w jakościowym, odpowiednim dla specyfiki preparatu opakowaniu aerozolowym. Wprowadzony w ten sposób na rynek produkt chemii motoryzacyjnej przyniesie wiele korzyści konsumentom, gwarantując wysoką jakość medium, a także wydajny aerozol w niskiej cenie.

Czy ten wpis Ci się podobał?
[Wszystkich głosów: 0 Średnia: 0]

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *