Targi i eventy – jak przyciągnąć uwagę Klientów?

Oferowanie swoich towarów i usług na eventach niewątpliwie wiąże się z prestiżem. Jednak jak wiadomo samo uczestnictwo w nich niekoniecznie przekłada się na sprzedaż. Wszak pozyskanie nowych klientów jest tutaj kluczowe. Jednak jak wiadomo na takich spotkaniach wiele firm oferuje swoje usługi, dlatego zdobycie nowego klienta nie jest takie łatwe.

 

Zatem, co zrobić, aby przyciągnąć uwagę klientów na targach i eventach i dlaczego woda reklamowa jest tak ważna?

Zainteresuj swoim produktem

targi i eventy

Wbrew pozorom samo zaproszenie uczestników na event nie jest trudne. Tak naprawdę wystarczy wykorzystać tylko sieci społecznościowe i profile firmowe. Zdecydowanie trudniejsze jest pozyskanie nowych klientów. Dlatego już na samym początku trzeba przygotować i opracować strategię. Duże znaczenie ma także wygląd samego stoiska. Można tu wykorzystać stacze i banery reklamowe.

Niewątpliwie powinno ono przyciągać uwagę i zachęcać do zobaczenia oferty. Warto zainwestować w spersonalizowane stojaki reklamowe, które mogą korespondować z polityką firmy. W przypadku przedsiębiorstwa o profilu ekologicznym stojaki reklamowe mogą być wykonane z drewna. Dobrym pomysłem jest również wykonanie stojaka w oryginalnym kształcie, obok którego nie można przejść obojętnie.

Poczęstunek na targach i eventach – przez żołądek do serca klientów

Potencjalni klienci przeglądający różne oferty z czasem czują się znużeni i zmęczeni, dlatego na swoim stanowisku warto zadbać również o poczęstunek. Nie musi być to nic wymyślnego. Tak naprawdę wystarczą słodkości, cukierki czy ciasteczka, zapakowane w papier z logo firmy. Oczywiście konieczna jest także woda reklamowa, na której również umieszcza się duży znak firmowy. Każdy potencjalny klient, który podejdzie do takiego stanowiska powinien być obdarowany wodą reklamową, nawet jeśli początkowo nie zainteresuje się przedstawianą ofertą, to mimo wszystko rozpoznawalność marki zdecydowanie się zwiększy, przez co zyska się nowych klientów. Woda na targi jest niezbędna, zatem warto zainwestować w taką formę reklamy.

Oczywiście warto również wybrać inne napoje na eventy. Organizując konferencję dotyczącą fitnessu, wodę można zastąpić napojem z dodatkiem witamin. Takie napoje na konferencje niewątpliwie będą korespondowały z tematyką i branżą. W każdym przypadku koszt wody reklamowej czy napojów na eventy wcale nie jest duży, a niewątpliwie takie gadżety reklamowe zwracają na siebie uwagę i zwiększają świadomość konsumentów oraz zachęcają do wybrania produktów i usług firmy np. z branży fitness.

Konkursy i zabawy dla odwiedzających stoisko

Organizując event, niezależnie z jakiej branży i na jaki temat, koniecznie trzeba ciekawie przedstawić ofertę. Aby zainteresować i przyciągnąć klientów, warto zorganizować konkursy i zabawy. Czy coś bardziej przyciągnie klientów niż możliwość wygrania nagrody, choćby była tylko drobnym upominkiem. Dlatego zabawy i konkursy są bardzo ważne. Mogą to być zgadywanki dotyczące marki czy produktów, bądź quizy z wiedzy ogólnej dotyczące danej branży.

Zatrudniona hostessa może rozdawać wszystkim uczestnikom napoje na eventy i wodę reklamową. Na etykiecie obok składu napoju może znaleźć się krótki opis firmy i jej najważniejsze osiągnięcia. Wśród gwarantowanych nagród mogą znaleźć się również długopisy i notesy z logo firmy, a wśród cenniejszych nagród np. pendrive.

O czym jeszcze trzeba pamiętać?

Jedną z istotniejszych kwestii jest odpowiedni dobór personelu na eventy i konferencje. Osoby, oddelegowane do promocji marki i produktów powinny znać dogłębnie ofertę i umieć o niej ciekawie opowiadać. Muszą to być osoby ekstrawertyczne, które nie boją się kontaktu z klientem, a wręcz lubią go i uśmiech nie schodzi im z twarzy. Istotne znaczenie ma także podejście do klienta pełne empatii. W żadnym wypadku nie mogą być opryskliwi i powinni odpowiadać na wszystkie pytania potencjalnych klientów.

Jest wiele istotnych rzeczy, o których należy pamiętać przygotowując się do konferencji czy eventu. Najważniejsze jest zainteresowanie, dlatego nie można zapomnieć o gadżetach promujących markę. Wybór spersonalizowanych napojów na eventy czy wody reklamowej pomaga wypromować nową firmę, a tej obecnej na rynku utrzymać zainteresowanie dotychczasowych klientów i pozyskać nowych. Na stoiskach można wykorzystać również fotobudki, które także przyciągają wiele osób. Multimedialna i graficzna reklama w połączeniu z gadżetami jest propozycją nie do odrzucenia.

Czy ten wpis Ci się podobał?
[Wszystkich głosów: 0 Średnia: 0]

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *